Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 w Zgierzu informuje emerytowanych pracowników Szkoły Podstawowej nr 7, Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Gimnazjum nr 3, że do 9 maja 2025 r. należy złożyć dokumenty związane z letnim wypoczynkiem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: oświadczenie o dochodach (Zał. 7), wniosek o dofinansowanie wypoczynku(Zał. 2) oraz wniosek o dofinansowanie wypoczynku dla dzieci (Zał. nr 3).
Wzory dokumentów znajdują się poniżej lub można je otrzymać w szkole w budynku przy Leśmiana 1 w godz. 9 -14.
Wypełnione i podpisane dokumenty należy dostarczyć do szkoły w wybrany sposób:
- przesłać pocztą tradycyjną,
- przesłać skany lub zdjęcia na adres sekretariat.sp8@miasto.zgierz.pl ,
- przekazać bezpośrednio do szkoły w godz. 9-14 (budynek przy Leśmiana 1),
- wrzucić w zaklejonej kopercie do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu do budynku przy ul. Leśmiana 1.
Liliana Sobieska – Jędruszczak